• 04-01-2013, 21:28:26
    #73
    Adam Google ile rekabet içinde (az da olsa).
    Google'ın verdiği PR'yi takarlar mı?
  • 04-01-2013, 21:32:30
    #74
    Üyeliği durduruldu
    Başlığı açan kişiyi merak ediyorum senin sohbet sitende yıllık niye pr 3 bile değil ? kafasına takmış googleyi,yandexi. Arkadaş ne yapıcan neyini merak ediyon. Görünen köy hangi zaman klavuz istedi ?
  • 06-01-2013, 15:32:59
    #75
    Üyeliği durduruldu
    ugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlığı açan kişiyi merak ediyorum senin sohbet sitende yıllık niye pr 3 bile değil ? kafasına takmış googleyi,yandexi. Arkadaş ne yapıcan neyini merak ediyon. Görünen köy hangi zaman klavuz istedi ?
    Senin neden bu kadar zoruna gidiyor onu anlamadım ? Sanane kardeşim buyur konuya katkın varsa yaz yoksa yorum yazma geç.
  • 06-01-2013, 17:34:22
    #76
    Üyeliği durduruldu
    Blogtescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin neden bu kadar zoruna gidiyor onu anlamadım ? Sanane kardeşim buyur konuya katkın varsa yaz yoksa yorum yazma geç.
    Boş muhabbet yapıyonda o yüzden
  • 07-01-2013, 08:12:11
    #77
    Üyeliği durduruldu
    negotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vayyy iskoo ne zamandan beri dünya listelerini alt üst etti bu herif ya En son bıraktığımızda bi forumu kreşe çevirmişti

    "Tahribat.com cyberwarrior.org olmak üzere bir çok lamer forumu tarafımdan hacklenmiştir."

    Sen heyk işlerini bırak dostum cem yılmaza rakip olacak kadar komiksin valla
    sen kısa pantolanla dolaşırken o bahsettiğin siteleri hacklemiştim.
    Ne büyüdün sen?
    Cem yılmaz kim? anfi tiyatroya geldiğinde bebeydi büyüdü kerata.
    hacklenmeyen yermi var. zamanında microsoftu hacklemiştim ne olmuş yani?
    burası çocuk bahçesi değil konu hakkında düşüncen varsa yaz yoksa rapor edecem seni.
  • 21-02-2013, 15:50:45
    #78
    Bu google nezaman ne yapacagi bellİ deyİl
  • 21-02-2013, 16:59:14
    #79
    koskaca yandex googlenin pr sinemi kaldı çok abarttınız yok şu site pr7 olmus yok şurası pr9 olmuş sende pr 7 yapmak istiyorsan git pr 8 temiz bir siteden link al bir dahaki güncellemede en az pr6 sın pr işi içerikle olmuyor aldığınız linklerle alakalı bazıları bunları halen anlamamış anlamakta istemiyor.
  • 21-02-2013, 17:53:43
    #80
    hocam açıkcası bu forumda gördüğüm en şaçma konulardan bir taneside bu

    sanırsam siz tek kendi sitenizin yüksek olmasını diğer yüksek olan sitelerinde hile yaptığını düşünüyorsunuz değilmi
  • 21-02-2013, 23:24:57
    #81
    bence kilitlenmeli çok gereksiz ve hortlatılıyor.