http://siyamiozkan.com.tr nin pr8 olması beni hiç rahatsız etmedi. Seni neden bukdar rahatsız etti anlamak mümkün değil.
Yabancılara link satıyorsa sana ne?
nazar etme ne olur çalış seninde olur. Çekememezlik ruhumuza işlemiş.
sen ne çekememezliğinden bahsediyorsun be. beni rahatsız eden birşey yok ama sana dokunmuş ifşa olması anlaşılan. isterse 1500 olsun pageranki, sadece yandex pr7 olmuş şaşırıyor arkadaşlar. buna örnek verdim.
ayrıca nazar etme dediğin site;
*tamamen kopya içerik (o da doğru düzgün değil),
*vatani duygular üzerinden para kazanıyor,
*trend micro kullanan bilgisayarlarda açılmıyor bile, buna mı nazar edeceğim; bi git işine allah aşkına. sus da batma bari.