Arama kipi ile alakalı olabilir.
Arama seçeneklerini iki tarayıcıda da aynı şekilde düzenleyip arama yaparsanız gelen sonuçlar aynı olacaktır.
İlginç birşey keşfettim
14
●1.017
- 20-10-2012, 03:35:55Üyeliği durduruldu
- 20-10-2012, 03:42:23cerezlerden dolayı, google cerezler ile çalışır desen yeridir. git çinli alışveriş sitelerinde takıl 10-15 dakka farklı farklı, ertesi gun girdiğin sitelerde adsense reklamlarında çin alışveriş sitelerinin adsense reklamlarını gorursun.. çerezden dolayı baska sebebi yok
- 20-10-2012, 14:56:02Evet işim gücüm yok seni güldürmeye çalışıyorum.. Demek istediğim şu ki konu açmadan önce bir şu sağ tarafda ki aramayı kullan. İşe yarar belki.dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak mesela 2009 konusu:
https://www.r10.net/meta-tag/517645-a...r-misiniz.html
Buda 2010 konusu:
https://www.r10.net/google-optimizasy...-siralama.html
Hani böyle aynı konuları açıp durmazsak ilerleme sağlarız hep beraber diyorum. - 20-10-2012, 14:58:15Modeminizi kapatıp açın. Sonra mozilla da gizli taramaya geçin ve sıralamaya bakın sonra diğer tarayıcılarda... Muhtemelen aynı sonuçlaarı göreceksiniz. Google hesabınız açıkken google nasıl sıralamanızı sizin tıklarınıza göre yapıyorsa Google hesabı kapalıyken aynısını IP tabanlı da yapıyor.