dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
espiri ?
Evet işim gücüm yok seni güldürmeye çalışıyorum.. Demek istediğim şu ki konu açmadan önce bir şu sağ tarafda ki aramayı kullan. İşe yarar belki.

Bak mesela 2009 konusu:

https://www.r10.net/meta-tag/517645-a...r-misiniz.html

Buda 2010 konusu:

https://www.r10.net/google-optimizasy...-siralama.html

Hani böyle aynı konuları açıp durmazsak ilerleme sağlarız hep beraber diyorum.