Evet işim gücüm yok seni güldürmeye çalışıyorum.. Demek istediğim şu ki konu açmadan önce bir şu sağ tarafda ki aramayı kullan. İşe yarar belki.
Bak mesela 2009 konusu:
https://www.r10.net/meta-tag/517645-a...r-misiniz.html
Buda 2010 konusu:
https://www.r10.net/google-optimizasy...-siralama.html
Hani böyle aynı konuları açıp durmazsak ilerleme sağlarız hep beraber diyorum.