• 05-10-2012, 18:11:00
    #1


    Arkadaşlar kişisel bir blogun istatistikleri bunlar. Bilgisi olan vardır sizce iyimidir ortalama 3 - 4k hit var.
  • 05-10-2012, 18:36:57
    #2
    Normal sayılır ne iyi ne kötü
  • 05-10-2012, 18:40:13
    #3
    gayet güzel ziyaretçiler hemen çıkmıyor.
  • 05-10-2012, 19:01:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    wmyolcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal sayılır ne iyi ne kötü

    Alıntı
    kişisel bir blogun istatistikleri bunlar.
    demiş adam..

    bence çok iyi kişisel bir siteye göre.
  • 05-10-2012, 20:23:32
    #5
    kişisel bloglara göre gayet güzel
  • 05-10-2012, 20:33:44
    #6
    wmyolcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal sayılır ne iyi ne kötü

    Hocam neresi normal %40 geri dönen ziyaretcinin bence baya yapaylık var bunda . Organik hit programımı kullanıyorsunuz?
  • 05-10-2012, 23:30:54
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neresi normal %40 geri dönen ziyaretcinin bence baya yapaylık var bunda . Organik hit programımı kullanıyorsunuz?
    Öncelikle yapaylık yok. Takipçiler günlük olarakta sürekli takip ediyor. Gelen hitin %10luk kısmı site adı ile direk geliyor. Diğerleri tamamen google aramalarından gelenler.

    Bu değerler nasıl diye merak ettim sadece. Program vs hiçbirşey kullanılmıyor.