wmyolcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal sayılır ne iyi ne kötü

Hocam neresi normal %40 geri dönen ziyaretcinin bence baya yapaylık var bunda . Organik hit programımı kullanıyorsunuz?