Herkese selamlar
Arkadaşlar sizden özür dileyerek artık kendi sitelerime ve kendime biraz vakit ayıracağımdan dolayı bu gezinti işini ben kendi adıma sonlandırmak istiyorum. Biliyorum ki hakkınıza mutlaka girmişimdir. Sizden öbür tarafta davacı olmamanız adına hakkınızı helal etmenizi istiyorum. Benden yana tüm grup üyeleri olsun veya eski üyeler olsun hepinize hakkım sonuna kadar helal olsun.
Bu grup r10 da en iyi işleyen gruplar içinde yer alacaktır. Artık dümene başka bir arkadaşın geçmesini istiyorum. Ben bırakmak durumundayım.
Sizden ricam arkadaşlardan birisi grubu yeniden kurarak devam ettirmesi. Hepinize iyi çalışmalar dilerim.
Yeni Toplanan Alexa Grubu
1.051
●29.303
- 10-01-2013, 01:46:45
- 10-01-2013, 04:50:20Üyeliği durdurulduHelal olsun hocam , Sizin gibi kimse yapamaz ... Ben bile .. İsteyen arkadaslar benim grubuma geçebilir ...ayanikwalla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/alexa/833402-yeni...mesin-132.html
Pm atın Ekleyim...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:50:20 -->-> Daha önceki mesaj 04:43:20 --
10. Ocak Gezintiler Başlandı.
İp No: 88.234.x5.xx5
Gezintiler Bitmiştir. - 10-01-2013, 10:44:30Helal olsun, arkadasinda dedigi gibi cok iyi idare ile grubu yönettiniz. Her babayigidin harci degil. Sizinde cok hakkiniz gecmistir sizde ve diger arkadaslarda helal etsin.ayanikwalla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de daha önce yazdigim gibi basimdaki problemlerden dolayi cok zor yapiyordum gezintileri. simdilik bende biraz ara vericem. kismetse daha sonra malibu arkadasin grubuna dahil olurum. Allah yardimciniz olsun. - 10-01-2013, 14:10:4810 Ocak gezilerine başlandı.
Başlama saati: 14:06
İp no: 95.8.58.1**
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:10:48 -->-> Daha önceki mesaj 14:06:59 --
ayanikwalla kardeşim, helal olsun. Sende helal et. Çok emeğin geçti. Şimdiye kadar ki en verimli alexa grubum oldu. Herşey için teşekkürler...ayanikwalla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bitiş saati: 14:42
Kontrollü bir grup olmayacaksa bende son gezintimi yapmış oluyorum. Herkese teşekkürler. - 10-01-2013, 17:13:30Arkadaşlar bende bu gruptan çok verim aldım emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Övgüyü hakediyorsunuz.