Herkese selamlar
Arkadaşlar sizden özür dileyerek artık kendi sitelerime ve kendime biraz vakit ayıracağımdan dolayı bu gezinti işini ben kendi adıma sonlandırmak istiyorum. Biliyorum ki hakkınıza mutlaka girmişimdir. Sizden öbür tarafta davacı olmamanız adına hakkınızı helal etmenizi istiyorum. Benden yana tüm grup üyeleri olsun veya eski üyeler olsun hepinize hakkım sonuna kadar helal olsun.
Bu grup r10 da en iyi işleyen gruplar içinde yer alacaktır. Artık dümene başka bir arkadaşın geçmesini istiyorum. Ben bırakmak durumundayım.
Sizden ricam arkadaşlardan birisi grubu yeniden kurarak devam ettirmesi. Hepinize iyi çalışmalar dilerim.