95.xx.x. 190 ile bu seferlik 30 dakikalık gezinti olacak. işlerim yoğun.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:00:20 -->-> Daha önceki mesaj 13:59:46 --
arkadaşlar gruptaki ziyaret süresinin en az 30 dakika olmasını öneriyorum. Zira ziyaret sayısı yüksek olan steler için bu gruptaki 10 dakikalık ziyaretler yeterli olmuyor. daha etkili sonuç almak adına ziyaret süresni uzatır ve site içi tıklamaları da belli aralıklarla yaparsak hepimiz için çok daha iyi sonuçlar alınabilir. Bununla beraber sitelere girmeden önce alexa sayfalarımızda da 5 dk civarında kalırsak bunun da etkisini görürüz. görüşlerinizi bekliyorum
Yeni Toplanan Alexa Grubu
1.051
●29.303
- 09-01-2013, 00:09:2846.5.25*.** adresiyle siteler gezildi. 08.01.2013
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:09:28 -->-> Daha önceki mesaj 01:07:15 --
Mutlaka faydasi olacaktir surenin artmasi ama ben kendi acimdan soyleyim, 10 dakikayi bile su siralar zor yapiyorum. basimda aksilikler var, ama hak gecmesin diye gecte olsa erken de olsa yapmaya calisiyorum. hatta ayrilmayi dusunuyorum, bakalim gittigi yere kadar goturmeye calisicam.sarimakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-01-2013, 06:10:19Üyeliği durduruldu09. Ocak. 2013 Gezintiler ve Yorumlar Başladı.
İp No: 88.234.x6.xx6
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 05:54:44 -->-> Daha önceki mesaj 05:51:43 --
Afedersin hocam , Sitede 40 saniye duran sizin bu öneriyi yapmanız biraz tuhaf.sarimakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 06:10:19 -->-> Daha önceki mesaj 05:54:44 --
Gezintiler ve Yorumlar Bitmiştir. - 09-01-2013, 09:38:48malibu22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostlar ben bu gruptan ayrılıyorum. ama son olarak şu açıklamayı yapmak istiyorum.
İŞYERİMDE İKİ TANE BİLGİSAYAR VAR. LAPTOPUMDAN GİRİYORUM SİTELERİNİZE . SADECE BU GRUPTA DEĞİLİM.3 FARKLI GRUPTA AKTİF BİR ŞEKİLDE YER ALIYORUM. HER GÜN MUTLAKA GİRİŞ YAPIYORUM. 1 SAATTEN AŞAĞI ZİYARETİM OLMUYOR. ÇOĞU ZAMAN 5 SAAT VE ÜZERİ ZİYARETLER YAPIYORUM. KİMSEYE YALAN BORCUM YOK. 3 FARKLI GURPTA ORTALAMA 30-35 KİŞİ VAR. AMA BANA GÜNDE 10 ZİYARET GELİYOR. VE ZİYARET ORTALAMALARI DA 2-3 DAKİKA( YALAN OLMASIN BAZEN 10 DAKİKAYI BULUYOR) BUNA RAĞMEN BEN DÜZENLİ OLARAK ZİYARETLERİMİ YAPIYORUM. AMA MAALESEF BAZI ARKADAŞLAR DALGA GEÇER GİBİ BENİM 40 SANİYE -1 DAKİKA ZİYARETLER YAPTIĞIMI SÖYLÜYORLAR. BU GRUPTA BU İKİNCİ OLDU. BU ŞEKİLDE YARGISIZ İNFAZ EDİLMİŞ OLUYORUM. HERKESE BAŞARILAR. İYİ ÇALIŞMALAR - 09-01-2013, 10:40:379 Ocak gezilerine başlandı.
Başlama saati: 10:40
ip No: 95.8.58.1**
Bitiş saati: 11:20
Yorumlar atıldı.