malibu22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
09. Ocak. 2013 Gezintiler ve Yorumlar Başladı.
İp No: 88.234.x6.xx6

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 05:54:44 -->-> Daha önceki mesaj 05:51:43 --



Afedersin hocam , Sitede 40 saniye duran sizin bu öneriyi yapmanız biraz tuhaf.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 06:10:19 -->-> Daha önceki mesaj 05:54:44 --

Gezintiler ve Yorumlar Bitmiştir.



dostlar ben bu gruptan ayrılıyorum. ama son olarak şu açıklamayı yapmak istiyorum.

İŞYERİMDE İKİ TANE BİLGİSAYAR VAR. LAPTOPUMDAN GİRİYORUM SİTELERİNİZE . SADECE BU GRUPTA DEĞİLİM.3 FARKLI GRUPTA AKTİF BİR ŞEKİLDE YER ALIYORUM. HER GÜN MUTLAKA GİRİŞ YAPIYORUM. 1 SAATTEN AŞAĞI ZİYARETİM OLMUYOR. ÇOĞU ZAMAN 5 SAAT VE ÜZERİ ZİYARETLER YAPIYORUM. KİMSEYE YALAN BORCUM YOK. 3 FARKLI GURPTA ORTALAMA 30-35 KİŞİ VAR. AMA BANA GÜNDE 10 ZİYARET GELİYOR. VE ZİYARET ORTALAMALARI DA 2-3 DAKİKA( YALAN OLMASIN BAZEN 10 DAKİKAYI BULUYOR) BUNA RAĞMEN BEN DÜZENLİ OLARAK ZİYARETLERİMİ YAPIYORUM. AMA MAALESEF BAZI ARKADAŞLAR DALGA GEÇER GİBİ BENİM 40 SANİYE -1 DAKİKA ZİYARETLER YAPTIĞIMI SÖYLÜYORLAR. BU GRUPTA BU İKİNCİ OLDU. BU ŞEKİLDE YARGISIZ İNFAZ EDİLMİŞ OLUYORUM. HERKESE BAŞARILAR. İYİ ÇALIŞMALAR