• 31-08-2012, 00:41:31
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Benim bir sitem var.Bazı dnslerden girince domain expired yazıyor ve parka çekilmiş görünüyor.Domaini alalı 1 ay oldu.Her zaman yapmıyor fakat bazı dnslerden girince böyle şey çıkıyor.Neden böyle olur?
  • 31-08-2012, 00:48:49
    #2
    Hocam serverınızla alakalı olabilir bence. Çünkü benim paravan bloglarda da aynı şey olmuştu. Hostçu arkadaş serverin dns sini ne değiştirdi(tam olarak ne yaptı bilmiyorum) sonra düzeldi.
  • 31-08-2012, 01:21:14
    #3
    Tam olarak ne yapılabilir peki.Sunucunun tüm yönetimi bende.Kiralık sunucu çünkü.
  • 31-08-2012, 03:32:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    MaRkS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak ne yapılabilir peki.Sunucunun tüm yönetimi bende.Kiralık sunucu çünkü.
    tam olarak bilmiyorum demiş. hostçu arkadaşlara sor az aşağıda host arıyorum falan bölümünde
  • 31-08-2012, 05:47:09
    #5
    Merhabalar, Domaini yönlendirdikten sonra , intodns.com den bir bakın, domain tescil edilen firmada mı askıda kalıyor , yoksa sizin sunucunuzda mı ?
    Netice itibariyle sunucu üzerindeyse httpd conf üzerinde değişiklik yapılması gerekiliyor.
    Sanıyorum ki kullandıgınız hizmet linux ve apache'yse derleyip denemenizi tavsiye ederim.
    Kolay gelsin.
  • 31-08-2012, 14:44:25
    #6
    Hocam maniaccoder sorunu halletti bizim, bir danış ona istersen yada Bartuc nicki arkadaşa danış oda host konusunda iyidir.