Merhaba arkadaşlar
Benim bir sitem var.Bazı dnslerden girince domain expired yazıyor ve parka çekilmiş görünüyor.Domaini alalı 1 ay oldu.Her zaman yapmıyor fakat bazı dnslerden girince böyle şey çıkıyor.Neden böyle olur?