• 29-05-2013, 20:37:59
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar emin olma hatta bana sorarsan ilk mesajı editleyip zararsız kısmını kaldır. Bu whoisler yüzünden geçmişte bir çok yeni açtığım bloğu kaybettim, ha eski sitelere zararı olmayabilir ama onlara da wiki+whois yaparsan filtreye gireceğine garanti veririm.
    kendi görüşünüzdür , benim sitelerimde bir problem teşkil etmedi etmiyorda.Taze siteye abanmanın anlamlı olmadığını burada r10 üyelerine zaten kimse anlatmaz herkes işin bilincindedir diye sanıyorum.Günlük periyotlarda aşırıya kaçmadan yaptığım whois tarzı linklemelerin etkisi her zaman pozitif oldu oluyorda.Dediğim gibi kullanım konusu sizin elinizde olan birşey ve bu konu uzun zamandır burada negatif etkileri konusunda pek yorum gelmedi , farklı kullanıcılar ve yorumları ile konu daha da şekil kazanabilir.

    iyi forumlar.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:37:59 -->-> Daha önceki mesaj 20:36:30 --

    celilcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap verirken hakaret etmen gerekmez. yanlış söylediğimi anlatmaya calışırken karşınadikini kücümsemek kendi fikrinden emin olamamaktır.

    burası er meydanı değil , bilgi paylaşım sitesi. sende fikrini söylersin ama insanca.. bu siteden senin gibiler yüzünden soğuyor zaten insan kim oludğumu tanıyor musun bilgi seviyemi biliyor musun ki. tek cümle ile bir sayfa eleştiri yazmışın aman ne halin varsa gör
    bir paylaşıma kalkıp ölü niteliğinde mesaj yazarsan kimse dikkata alıp o denli cevap yazmaz.

    Nasihat etme ihtiyacım yok , eleştireceksen eğer bak bir arkadaş yazmış.Örnek alabilirsin.
  • 29-05-2013, 21:03:59
    Üyeliği durduruldu
    tşkler..
  • 29-05-2013, 21:43:34
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi görüşünüzdür , benim sitelerimde bir problem teşkil etmedi etmiyorda.Taze siteye abanmanın anlamlı olmadığını burada r10 üyelerine zaten kimse anlatmaz herkes işin bilincindedir diye sanıyorum.Günlük periyotlarda aşırıya kaçmadan yaptığım whois tarzı linklemelerin etkisi her zaman pozitif oldu oluyorda.Dediğim gibi kullanım konusu sizin elinizde olan birşey ve bu konu uzun zamandır burada negatif etkileri konusunda pek yorum gelmedi , farklı kullanıcılar ve yorumları ile konu daha da şekil kazanabilir.
    Bazen öyle anlar olur ki, şimdi bloğu açıp sabaha ilk sayfaya atmak gerekiyor (şimdilerde pek mümkün olmuyor gerçi) işte bu durumlarda tazeydi bayattı bakılmaz gereken neyse yapılır ve bu tür çalışmalarda neyin yarayıp neyin yaramadığını daha net tespit ediliyor.
    Konuya olumsuz yorum gelmediyse herkesin bu tespiti kolayca yapabilme şansı olmadığı içindir, zaten genelde zararı olmaz yazıldığı için site sahibinin en son şüpheleneceği yer oluyor whoisler

    Neyse bunları yazma sebebim kullanacak olanlara seçenek sunmak içindir. %100 zararsız değil kullanırsanız bile dikkatli kullanın.
  • 30-05-2013, 06:58:33
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen öyle anlar olur ki, şimdi bloğu açıp sabaha ilk sayfaya atmak gerekiyor (şimdilerde pek mümkün olmuyor gerçi) işte bu durumlarda tazeydi bayattı bakılmaz gereken neyse yapılır ve bu tür çalışmalarda neyin yarayıp neyin yaramadığını daha net tespit ediliyor.
    Konuya olumsuz yorum gelmediyse herkesin bu tespiti kolayca yapabilme şansı olmadığı içindir, zaten genelde zararı olmaz yazıldığı için site sahibinin en son şüpheleneceği yer oluyor whoisler

    Neyse bunları yazma sebebim kullanacak olanlara seçenek sunmak içindir. %100 zararsız değil kullanırsanız bile dikkatli kullanın.
    kendi sitelerim üzerinde denemediğim bir takım uygulamaları kalkıp burada alın zararsız demem diyemem zaten hepsini geçtim bir sektör haline gelmiş olan whois backlinklerin ben hala zararsız olduğu kanısındayım belki de siz mevcut çalışmalarınızda farklı bir sebepten ötürü süregelen olumsuz kısımları whois üzerine yüklediniz.Buda benim görüşüm , ilgili eleştirileriniz için teşekkür ediyorum tekrarlıyorum herkes kullanıp kullanmama konusunda özgürdür kendi açımdan olumsuz birtakım sonuçlar doğurmadığı belirtir iyi forumlar dilerim.
  • 30-05-2013, 12:29:50
    teşekkürler
  • 30-05-2013, 12:33:40
    Üyeliği durduruldu
    whois backlink yeni açılmış site için faydalıdır kesinlikle ama oturmuş yaşlı siteler için aynı şeyi söylemek pek mümkün değil abartıldıgında fayda yerine zarar verir.
  • 31-05-2013, 11:02:54
    eyvallah saol, şuan için çok işimi gördü.
  • 31-05-2013, 11:09:06
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler paylaşım için.
  • 31-05-2013, 11:17:09
    teşekkürler..