• 10-04-2013, 16:19:46
    RumbleFish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mükemmel bir paylaşım olmuş konunun sabitlenmesi gerekiyor fevkalade
    Sabit olması yönetim takdiri yapacak pek fazla birşey yok iyi kullanımlar
    (ben yine de düşüncelerine sunayım )
  • 29-05-2013, 16:04:29
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel paylaşım notum bulunsun her daim gerekli
  • 29-05-2013, 16:33:29
    teşekkürler, on numara paylaşım olmuş. Bu tarz siteleri bu başlık altinda toplamak gerek
  • 29-05-2013, 16:36:06
    Üyeliği durduruldu
    Vayy cast hocam teşekkürler paylaşım için.
  • 29-05-2013, 17:04:57
    Penguen 2.0 doğdu, bunlar öldü
  • 29-05-2013, 19:39:56
    celilcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Penguen 2.0 doğdu, bunlar öldü
    daha 40'ı dolmadan güncellemeyi yaladınız yuttunuz tüm +sı -sini öğrendiniz belkide güncellemede sizinde payınız var birde üstüne yetmedi geleyim şuraya yorum yazayım dediniz.

    Bence bu forumda boşuna harcanıyorsunuz.


    + diğer arkadaşlara önerim whois ve webstats tarzı linkler besin takviyesi niteliğindedir , hiçbir zararı yoktur gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
  • 29-05-2013, 20:17:26
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    + diğer arkadaşlara önerim whois ve webstats tarzı linkler besin takviyesi niteliğindedir , hiçbir zararı yoktur gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.[/FONT]
    Bu kadar emin olma hatta bana sorarsan ilk mesajı editleyip zararsız kısmını kaldır. Bu whoisler yüzünden geçmişte bir çok yeni açtığım bloğu kaybettim, ha eski sitelere zararı olmayabilir ama onlara da wiki+whois yaparsan filtreye gireceğine garanti veririm.
  • 29-05-2013, 20:27:46
    tek kelime "göçürür"
  • 29-05-2013, 20:34:09
    cevap verirken hakaret etmen gerekmez. yanlış söylediğimi anlatmaya calışırken karşınadikini kücümsemek kendi fikrinden emin olamamaktır.

    burası er meydanı değil , bilgi paylaşım sitesi. sende fikrini söylersin ama insanca.. bu siteden senin gibiler yüzünden soğuyor zaten insan kim oludğumu tanıyor musun bilgi seviyemi biliyor musun ki. tek cümle ile bir sayfa eleştiri yazmışın aman ne halin varsa gör