cevap verirken hakaret etmen gerekmez. yanlış söylediğimi anlatmaya calışırken karşınadikini kücümsemek kendi fikrinden emin olamamaktır.
burası er meydanı değil , bilgi paylaşım sitesi. sende fikrini söylersin ama insanca.. bu siteden senin gibiler yüzünden soğuyor zaten insan kim oludğumu tanıyor musun bilgi seviyemi biliyor musun ki. tek cümle ile bir sayfa eleştiri yazmışın aman ne halin varsa gör