• 21-09-2007, 10:59:56
    #1
    arkadaşlar bu sabah baktım ki uzun zamandır kullandığım site sandbox a girmiş. inannın ki link değişi mi falan bir şey çok az yaptım 3 günde bir oda her zaman değil.

    sitem sandbox a girdi ve hit 0 oldu.

    şimdi sizden ricam sandboxdan sitemin çıkması için sırası ile ne yapmam lazım. bu benim için çok önemli.

    herkeze teşekkür ederim
  • 21-09-2007, 11:29:42
    #2
    Alıntı
    Sandbox filtresinden nasıl kurtuluruz ?

    Cevabı çok basit : Tek ilacı zaman olan bir fitre bu.
    -Sitelerimiz eskidikçe sıralamalarda üst sıralara çıkmaya başlarız.
    -Tam olarak bu filtreden kurtulmak için yaklaşık bir sene geçmesi gerekiyor. Beklemekten başka bir çözümü yok.
    - Link degişerekten, meta-tag ekleme çıkartma yaparak fitreden çıkış malesef olmuyor...


    Çıkışı hızlandırmak için ne yapmamız gerek ?

    - Hostumuzun iyi olması gerek. Sitemizi kesinlikle kapalı görmemeli google.
    - Sitemizin içerigini düzenli olarak güncellememiz gerekli. Gelecek vaad eden her sitenin içinde emek vardır.
    Verdiginiz emeği google un görmesi gerek. Örümceginin her ziyaretinde içerigininin zenginleştigini görmesi gerek.
    - Sitenizin içeriginin çalıntı olmaması gerek. Orjinal içerik herzaman kazanır googleda. Nasıl olsa google veritabanında var olan bir bilgiyi, siz ziyaretçinin önüne pişirip pişip sunarsanız, google sitenize çok seyrek ugramaya başlar. Çünkü sizin siteniz google sistem kaynaklarını boşa harcayan bir zaman kaybıdır. Örnegin başka bir kaynaktan makale falan alıyorsanız, mutlaka makaleyi kendi cümleleriniz ile harmanlayın. Özgün içerik oluşturmaya mümkün mertebe özen gösterin...
    Cümleleri birebir çalmak yerine kendi cümleleriniz ile yoğurun. Kelimelerin eş anlamlılarını kullanarak cümleleri degiştirebilirsiniz.
    - Yeni açılan her siteyi 15-20 günlük üst sıralarda bulunma bonusu veriyor google. Bu süre sonunda sizi alt sıralara indirip sandbox filtresini uygulamaya koyuyor.
    radmin'in makalesindeki yazı, bence işine yarayacaktır.
  • 21-09-2007, 12:40:04
    #3
    bilgi için sağul da arkadaşım ama 15 günde çıknalar da varmış galiba. onlar ne yapıyor bu konuda da çıkıyor
  • 21-09-2007, 12:41:11
    #4
    Bugün bir sürü sitem gümlemiş bu yüzden hepside eski siteler :S
  • 21-09-2007, 13:02:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Benide buLdu o sandboX
  • 21-09-2007, 13:04:11
    #6
    Toplu katliam var
  • 21-09-2007, 13:17:47
    #7
    Benide buldu Dediğin gibiyse belki title dan olabilir resim,resimler gibiyse onu düzelt
  • 21-09-2007, 13:37:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    benide bulmustu 2 hafta önce , 1 hafta içinde çıktım nasıl çıktım bilmiyorum bana tavsiye edilenler , sitende ***** içerikli link varsa sil, titleleri düzelt , zararli icerikler varsa kaldir oldu , title değiştim ve 1-2 ***** sitesinin linkini sildim , düzelmeye başladı Şu anda iyi noktada sitem(:

    Umarım sizlerde kurtulursunuz.
  • 21-09-2007, 14:42:11
    #9
    bakalım inşallah çıkarız ama bunun bir yolu olmalı.