arkadaşlar bu sabah baktım ki uzun zamandır kullandığım site sandbox a girmiş. inannın ki link değişi mi falan bir şey çok az yaptım 3 günde bir oda her zaman değil.
sitem sandbox a girdi ve hit 0 oldu.
şimdi sizden ricam sandboxdan sitemin çıkması için sırası ile ne yapmam lazım. bu benim için çok önemli.
herkeze teşekkür ederim