• 02-10-2012, 18:07:25
    91.46.106.*** adresi ile siteler gezildi. 02.10.2012
  • 03-10-2012, 11:43:30
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    85.....
    03/10/2012
    gezinti tamamlandı
  • 03-10-2012, 19:12:34
    217.248.14*.*** adresi ile siteler gezildi. 03.10.2012
  • 03-10-2012, 19:37:34
    Arkadaşlar yarın yeni bir grup oluşturacağız inşallah. Yarın linki vereceğim bir aksilik olmazsa.
  • 03-10-2012, 19:56:19
    03.10.2012

    IP Adresiniz
    78.xxx.xxx.14

    Gezinti başlamıştır.
  • 03-10-2012, 23:15:07
    3 Ekim 2012 Gezinti Yapılıyor.
    78.***.*.79
  • 04-10-2012, 18:48:39
    Yazdıklarımı okuyan yok mu arkadaşlar Bu grubu kapatalım diyoruz. Siz ne dersiniz ?
  • 04-10-2012, 22:12:23
    91.46.107.*** adresi ile siteler gezildi. 04.10.2012

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:12:23 -->-> Daha önceki mesaj 21:09:33 --

    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdıklarımı okuyan yok mu arkadaşlar Bu grubu kapatalım diyoruz. Siz ne dersiniz ?
    Grup kapanacaksa nereye gecerseniz oraya geliriz.
  • 05-10-2012, 00:29:24
    04.10.2012
    IP Adresi ile gezinti başlamıştır.
    78.xxx.xxx.36

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:29:24 -->-> Daha önceki mesaj 00:06:24 --

    audi_s5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    91.46.107.*** adresi ile siteler gezildi. 04.10.2012

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:12:23 -->-> Daha önceki mesaj 21:09:33 --


    Grup kapanacaksa nereye gecerseniz oraya geliriz.
    Ben yorum atmayan arkadaşların sitelerini gezmiyorum Bilginize biran önce yeni bir sitede toplanabiliriz. Veya güzel bir grup oluşturduk sayıyı 15 e çıkartmak istiyoruz oraya yani benim açtığım konuya gezen arkadaşları taşıyabilirim. Bunun için bana PM atın.