Selamlar
Zamanımın yetersiz olmasından dolayı ve sitelerimin gerilemesinden yani bana alexa gruplarının pek bir faydası olmamasından ötürü grupları bırakıyorum herkese teşekkürler.
yapmayin arkadaslar, saglam gezenlerde cikarsa geriye ne kalir. Ben cok faydasini gördüm sizde neden oyle oldu anlamadim. 14 binlerde baslamistim simdi 1.930 dayim.