Yeni Alexa Grubumuz
556
●16.110
- 28-08-2012, 17:58:55sadece 10 dk mı?MyhayaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu sahibi arkadasa bır sorum olacak. 10 dk yeterlimi? bu konuda bır kural yokmudur? ben actımmı sıtelerı 30 dakika gezıyorum sırf ciddi şekilde herkes yararını gorsun dıye. Bende aynı şeyi beklerım sızlerden haliyle. - 28-08-2012, 19:47:54Maharaja kardeşimizin tavsiyeleriyle kural güncellemesi yapılacaktır. İstek ,öneri ve şikayetlerinizi yazarsanız güzel bir güncelleme yapalım.
acın ayrı bır chrome veya firefox acın sıtelerı dursun. 2 3 dk da bır hepsınde tek tek gezın. mis gibi.