MyhayaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siteler 10 dk gezildi iyi gunler.
sadece 10 dk mı?

konu sahibi arkadasa bır sorum olacak. 10 dk yeterlimi? bu konuda bır kural yokmudur? ben actımmı sıtelerı 30 dakika gezıyorum sırf ciddi şekilde herkes yararını gorsun dıye. Bende aynı şeyi beklerım sızlerden haliyle.