• 08-01-2011, 11:09:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sitenin trafik kaynaklarında doğrudan trafik %50 nin üzerindeyse bu google için iyi bir sonuç olması gerek miyor mu.

    Google, bizim gönderdiğimizden daha fazla ziyaretçi bu siteye doğrudan giriş yapıyor, demekki bu site bizde hak ettiği yerden daha aşağıda bir sıralama da çıkıyor, diye bir mantık yürütmesi gerekir diye düşünüyorum.

    Benim sitede, direk ziyaretçi sayısı %57, google den gelen %35 Bununda %25'i iki kelimeden geliyor.
    Toplamda ortalama 1.300 ziyaretçi geliyor.


    Site sadece 3 4 aylık bir kaç yıllık olsa diyeceğimki müptela kullanıcılar geliyor.
    Kısacası googleden hit gelmiyor. Dizim dizi sitesi..

    Googlede bu kötü gidişatı durdurmak için ne yapmam gerekiyor.
  • 08-01-2011, 11:25:30
    #2
    Google sitene direk olarak giriş yapan hiti nasıl bilebilir bunu açıklarmısın? Server'ına ajan mı yerleştirmiş
  • 08-01-2011, 11:33:14
    #3
    demented adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google sitene direk olarak giriş yapan hiti nasıl bilebilir bunu açıklarmısın? Server'ına ajan mı yerleştirmiş
    Toolbar'ler zaten süs için çıkıyor.
    ,

    Kelime bazlı çalışma yapmış olabilir misin ? O kelimeye profil linki yada blog post çalışması. Eğer öyleyse ana sayfaya içerikdaş kaliteli link alırsan kısa sürede demiyeceğim ama sorunun büyük ihtimal düzelecektir.
  • 08-01-2011, 12:03:20
    #4
    google analiz kullanıyorum, zaten ordaki verilere bakıp oranları yazdım.
    Kelime çalışması azda olsa yaptım. Evet sanırım kaliteli link almam gerekiyor. Çünkü dizi sitelerinin titleleri malesef hep aynı oluyor. Bu sebepten dolayı sanırım kaliteli link alıp öne geçmeye çalışmalıyım.
    Bakalım artık nasıl link alabileceksek artık. Malesef türkiyede orjinal backlink gelmiyor.

    Cevaplar için saolun.