Sitenin trafik kaynaklarında doğrudan trafik %50 nin üzerindeyse bu google için iyi bir sonuç olması gerek miyor mu.
Google, bizim gönderdiğimizden daha fazla ziyaretçi bu siteye doğrudan giriş yapıyor, demekki bu site bizde hak ettiği yerden daha aşağıda bir sıralama da çıkıyor, diye bir mantık yürütmesi gerekir diye düşünüyorum.
Benim sitede, direk ziyaretçi sayısı %57, google den gelen %35

Bununda %25'i iki kelimeden geliyor.
Toplamda ortalama 1.300 ziyaretçi geliyor.
Site sadece 3 4 aylık bir kaç yıllık olsa diyeceğimki müptela kullanıcılar geliyor.
Kısacası googleden hit gelmiyor. Dizim dizi sitesi..
Googlede bu kötü gidişatı durdurmak için ne yapmam gerekiyor.