• 30-12-2010, 16:55:32
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Googlekontur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler anlayışlı üyelerin bu forumda olması sevindirici.

    Saygılarımızla
    Bu arada programda merak ettiğim 2 özelliği (forum poster,sosyal imleme) çalıştıramadım.Biraz geliştirilip bu önemli araçları profesyonel bir kodlamayla bir araya toplarsanız iyi satış yakalayacağınızı düşünüyorum.Başarılar
  • 30-12-2010, 16:56:50
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Markers24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada programda merak ettiğim 2 özelliği (forum poster,sosyal imleme) çalıştıramadım.Biraz geliştirilip bu önemli araçları profesyonel bir kodlamayla bir araya toplarsanız iyi satış yakalayacağınızı düşünüyorum.Başarılar
    Çok teşekkürler


    Beyfendi göründüğü üzere ( açıklamamızda ) Beta version'dur ve beta version sadece derğerli webmaster arkadaşlara ulaşmak amaçlıdır belirtilen tüm özellikler V1.1'de aktif olacaktır şu anki version V1.0'dır ancak programımızda göreceğiniz üzerine V1.1 versionu gün içerisinde aktif olacaktır yani ücretsiz oalrak tümünü kullanabiliceksiniz.

    bazı sayfalarda gold edition özeldir yazıyor onu bizde şu an fark ettik bir hatadan dolayı o sorun görünmektedir

    V1.1 de bu hata düzeltilmiştir.

    V1.1 gün içerisinde aktif olacaktır .

    FREE / BETA alanında gördüğünüz tüm servisler V1.1 de aktiftir.

    Saygılarımızla
  • 30-12-2010, 17:00:53
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Maksigeyiğe alın bu konuyu
  • 30-12-2010, 17:25:49
    #58
    Üyeliği durduruldu
    yok hocamda anlamadıgım elıne sağlık ugraşmış yapmışınız ona sözüm yok ama sadece site ekleme çalışıyor diğer hiçbir dizin çalışmıyor. ne ayaktır anlamadım
  • 30-12-2010, 18:13:55
    #59
    Üyeliği durduruldu
    mehmetnazli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocamda anlamadıgım elıne sağlık ugraşmış yapmışınız ona sözüm yok ama sadece site ekleme çalışıyor diğer hiçbir dizin çalışmıyor. ne ayaktır anlamadım
    Bende önceki mesajimda bunu söyledim sadece bu calisiyor,anlamadigim programi denemeden ve özellikleri kullanicilara acmadan neyin yorumunu bekliyor arkadas onu anlamiyor site ekleme heryerde var bununla ilgili yorumlarimizimi yazicaz simdi.Neyin tanitimi yapiliyor gün icinde aktif olacaktir diyor neden önce aktif edilipte konu acilmiyor buda ayri bir soru.
  • 30-12-2010, 18:16:51
    #60
    Hocam hiç birşey aktif değil? Neden ozaman bu programı paylaştın? Hiç bir işlevi yok...

    Bence bu programı kendi pclerinizde çalıştırmayın. Ben vmwarede çalıştırdım denedim sizde öyle yapın derim
  • 30-12-2010, 18:35:05
    #61
    Üyeliği durduruldu
    solistbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende önceki mesajimda bunu söyledim sadece bu calisiyor,anlamadigim programi denemeden ve özellikleri kullanicilara acmadan neyin yorumunu bekliyor arkadas onu anlamiyor site ekleme heryerde var bununla ilgili yorumlarimizimi yazicaz simdi.Neyin tanitimi yapiliyor gün icinde aktif olacaktir diyor neden önce aktif edilipte konu acilmiyor buda ayri bir soru.
    ha bılmıyorum ilerde bize yararlı olurmu orasını bılmıyorum ama tamamen ticari zihniyet güdülmüş bir sistem. yani arayuz bu kadar basit olamaz alt ikonuda elle yazmış ha dedıgım gıbı sen sadece site ekleme calısıyor dıye altına kucuk bır yorum yazsaydın bu gıbı tartısmalara maruz kalmazsın "başlıkta ayrı bir facia"
  • 30-12-2010, 18:41:46
    #62
    Üyeliği durduruldu
    tam 8 kez açıklama yapıldı çalışmayan modullerle ilgili ama bazı anlama sorunlu kişiler malesef yine anlamamışlar lütfen esi sayfalara bir göz atın orada yazmaktadır açılmayan & çalışmayan yada aktif görünmeyen servisler bu akşam yayınlanacak olan update paketi ile düzeltilecek lütfen yorum yapmadan önce biraz okuyun teşekkürler.
  • 30-12-2010, 18:49:45
    #63
    Googlekontur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam 8 kez açıklama yapıldı çalışmayan modullerle ilgili ama bazı anlama sorunlu kişiler malesef yine anlamamışlar lütfen esi sayfalara bir göz atın orada yazmaktadır açılmayan & çalışmayan yada aktif görünmeyen servisler bu akşam yayınlanacak olan update paketi ile düzeltilecek lütfen yorum yapmadan önce biraz okuyun teşekkürler.
    Hocam diğer sayfalarda yapacağınıza o açıklamaları konu sayfanızı editleyerek yapın ilk okuyan orayı okuyor sonuçta. İnsanlara anlama özürlü demeniz doğru değil, insanlar konuya yazılan bütün mesajları okumak zorunda değil! Biraz düşünceli olun lütfen, bu ne tavır?