solistbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende önceki mesajimda bunu söyledim sadece bu calisiyor,anlamadigim programi denemeden ve özellikleri kullanicilara acmadan neyin yorumunu bekliyor arkadas onu anlamiyor site ekleme heryerde var bununla ilgili yorumlarimizimi yazicaz simdi.Neyin tanitimi yapiliyor gün icinde aktif olacaktir diyor neden önce aktif edilipte konu acilmiyor buda ayri bir soru.
ha bılmıyorum ilerde bize yararlı olurmu orasını bılmıyorum ama tamamen ticari zihniyet güdülmüş bir sistem. yani arayuz bu kadar basit olamaz alt ikonuda elle yazmış ha dedıgım gıbı sen sadece site ekleme calısıyor dıye altına kucuk bır yorum yazsaydın bu gıbı tartısmalara maruz kalmazsın "başlıkta ayrı bir facia"