Hocam hiç birşey aktif değil? Neden ozaman bu programı paylaştın? Hiç bir işlevi yok...

Bence bu programı kendi pclerinizde çalıştırmayın. Ben vmwarede çalıştırdım denedim sizde öyle yapın derim