• 28-12-2010, 16:15:25
    #1
    Bir web sitesinde birden fazla domian kullanmamız gerekli !

    Bu durumda iki çözümümüz var;

    - Domainleri sitemizle aynı dns ye yönlendirebilirz.

    - Domainlere farklı hostingler açarak aynı siteyi koyabiliriz.

    Sizce hangisi daha mantıklı olur ?
  • 28-12-2010, 16:19:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aynı dns.
  • 28-12-2010, 16:25:44
    #3
    Hocam benim seçeneklerin dışınada çıkabilirsin karflı bi önerim varsa ?
  • 28-12-2010, 16:29:26
    #4
    301 yönlendirme yapsan?
  • 28-12-2010, 16:42:24
    #5
    301 adres değişikliği sadece domain değişiklikliğinde kullanılıyor diye biliyorum ama bununla ilgili bir tecrüben varsa ?
  • 28-12-2010, 16:49:41
    #6
    Alan adlarının aynı DNSte olması mantıklı. Benim de com, org, info ve biz uzantılı alan adlarım aynı siteye bağlı ve aynı sunucudalar. Böyle daha iyi sanırım.