Bir web sitesinde birden fazla domian kullanmamız gerekli !
Bu durumda iki çözümümüz var;
- Domainleri sitemizle aynı dns ye yönlendirebilirz.
- Domainlere farklı hostingler açarak aynı siteyi koyabiliriz.
Sizce hangisi daha mantıklı olur ?
Birden Fazla Domain ?
5
●313
- 28-12-2010, 16:49:41Alan adlarının aynı DNSte olması mantıklı. Benim de com, org, info ve biz uzantılı alan adlarım aynı siteye bağlı ve aynı sunucudalar. Böyle daha iyi sanırım.
karflı bi önerim varsa ?