Bir web sitesinde birden fazla domian kullanmamız gerekli !

Bu durumda iki çözümümüz var;

- Domainleri sitemizle aynı dns ye yönlendirebilirz.

- Domainlere farklı hostingler açarak aynı siteyi koyabiliriz.

Sizce hangisi daha mantıklı olur ?