İpucu: Dizi Sitelerinin Hitlenmesi
25
●2.535
- 28-11-2010, 20:22:302 ay oldu dizi işine gireli dediğiniz olayı yapmıyordum yani bir önceki bölümün etiketini hiç girmezdim, hit sitenin 1 ayında 200 ü geçmeye başladı ancak şu arada 40-50 civarında her gün kesinlikle en az 10 içerik giriyorum biraz zahmetli bir iş başında durman gerekiyor ciddiye alınca, ama hit 2 ay a göre düşük mü normal mi çözemedim, genelde eklediğim konular 2. veya 3. sayfadan sıralamaya giriyor. Dediğiniz yöntemide uygulayacağım teşekkürler bilgi için.
- 28-11-2010, 20:26:18Üyeliği durdurulduMalesef 2.ci ayına göre hiti çok düşük ortalama 3k-4k civarlarında olması gerekti şimdiye kadar.KeYGeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2010, 22:33:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kaliteli bir dizi sitesi için gurup çalışması gerekiyor. Dizi siteme özgün bir tema yaptırmaktayım şuanda. Ve daha sonra 300 400 bütçeyle link çalışmam olacak. Ve iyi bir seviyeye gelirse, gelirimi paylaşıp dizi sitemde 4 5 kişilik bir ekip kurmayı düşünüyorum...
Çünkü dediğim gibi bu bir kişinin yapabileceği bir şey değil... Konu başlıklarındaki "izle" kelimesini kullanmaya gelince. Size katılmıyorum ama bu demek değilki doğruyu yapıyorum..
Şuanda gelen ziyaretçilerin %70 i google video sitesinin arama sonuçlarından geliyor. Çünkü google web aramalarında kayıplardayım.. Dizi isim ve bölümleri yazdığımda sitemi arayıp bulamıyorum bile. - 28-11-2010, 23:31:41Üyeliği durdurulduUzun zamandır dizi siteleri ile ilgileniyorum ve üzerinde çalışıpta yukarıya çıkaramadığımız site yok şuan bir çoğunun hiti sabit. Grup çalışması elbette yararlı olur ama kimse bi başkasının sitesine kendi sitesi gibi davranmaz ve özveri göstermez. Umarım sizde hedeflerinizde başarılı olursunuzsedathut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2010, 23:41:59Makale için çok çok teşekkür ederim Olcay, dediklerini hemen hemen hepsini yaptım backlink çalışmasını yeni yaptırdım (dün) görene kadar bekliceğim.
Sizden ufak bir ricam var imzamda ki siteyi inceleyip yanlışlarımı vs raporlar mısınız.
Teşekkürler.
