Kaliteli bir dizi sitesi için gurup çalışması gerekiyor. Dizi siteme özgün bir tema yaptırmaktayım şuanda. Ve daha sonra 300 400 bütçeyle link çalışmam olacak. Ve iyi bir seviyeye gelirse, gelirimi paylaşıp dizi sitemde 4 5 kişilik bir ekip kurmayı düşünüyorum...
Çünkü dediğim gibi bu bir kişinin yapabileceği bir şey değil... Konu başlıklarındaki "izle" kelimesini kullanmaya gelince. Size katılmıyorum ama bu demek değilki doğruyu yapıyorum..
Şuanda gelen ziyaretçilerin %70 i google video sitesinin arama sonuçlarından geliyor. Çünkü google web aramalarında kayıplardayım.. Dizi isim ve bölümleri yazdığımda sitemi arayıp bulamıyorum bile.