• 06-09-2007, 10:37:43
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Trlist.gen.tr ; Aktif Üye : 19,285
    Sitemerkezi.net ; Üye Site: 2294 ( sadece 2 tanecik siteden.. )

    15bin diyelim hadi.. başla sen report etmeye...

    arka bahçede kum var..
  • 06-09-2007, 11:03:00
    #20
    Üyeliği durduruldu
    phoenix sanirim arka bahçeye gittin
    neyse, bildiğiniz gibi yapin..
  • 06-09-2007, 11:06:52
    #21
    display:none bir çok açılır menüde kullanılır bende kullanırım yaptığım bi çok sitede. bir sakıncası olacağını sanmıyorum yani spam yapmak ve o linki gizlemek basittir. 1 px lik bir transparent resim dosyasına bir çok link verilebilir mesela ve bunu css ile tablonun arkasına atabilirsiniz gören duyan olmaz. ek olarak visibility:hidden ile de div içindeki içeriği gizleyebilirsiniz. bir yer kaplar ama içeriğini göremessiniz.
  • 06-09-2007, 11:16:55
    #22
    Üyeliği durduruldu
    kendince bişeler ortaya atan ve insanlara yalniş yön verenleri bide mod yapiyorlar
  • 06-09-2007, 11:26:15
    #23
    koyundu, keçiydi belgesele çevirmişsin konuyu. Herkes fikrini söylemiş, doğru bulmadığın bir şey varsa uygun bir dille söylersin, abartmanın alemi yok. Spam report sayfasına bakarsan Gizli metin ve bağlantılar seçeneğini göreceksin. Bu google'a ait bir sayfa olduğuna ve kimsenin kafasına göre düzenlemediğine göre sen kabul etmesende google bunu spam grubu içinde kabul ediyor. Türkiye pazarı küçük çaplı olduğundan şu an müdahale etmemeleri yarın da sitenin banlanmaması anlanmına gelmiyor. Yurt dışından, Abd'den mesela bu tarz backlink almış veya sitesinden gizli link vermiş bir siteyi örnek gösterebilirmisin?
  • 06-09-2007, 15:39:41
    #24
    linkleri gizleme gereği duyuyorsanız şu şekildede olabilir:
    <div id="saklanbac">
    link
    link
    link
    </div>
    olarak sitemize ekleriz. css dosyamızada şu kodu ekleriz
    #saklanbac a {
    display: none;
    font-size: 0%;
    }
    sanırım google css dosyamızdan display: none; kullandığımızada kızmaz
  • 06-09-2007, 15:59:51
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl gizleniri filan geçinde..
    Hayal edin bir site yapıyorsunuz.. Ürünler var tıklayınca altında bilgileri geliyor bilgilerde display:none içinde... Bilgileri gizleyip gösteriyorum diye google beni neden sevmesin? Onane kardeşim.. Ki bunu kendiside yapıyor... sevmese yapmaz herhalde. Elin gavuru Web2.0 konuşur biz burada neyi tartışıyoruz yahu.. Aşın kendinizi biraz...