Nasıl gizleniri filan geçinde..
Hayal edin bir site yapıyorsunuz.. Ürünler var tıklayınca altında bilgileri geliyor bilgilerde display:none içinde... Bilgileri gizleyip gösteriyorum diye google beni neden sevmesin? Onane kardeşim.. Ki bunu kendiside yapıyor... sevmese yapmaz herhalde. Elin gavuru Web2.0 konuşur biz burada neyi tartışıyoruz yahu.. Aşın kendinizi biraz...