display:none bir çok açılır menüde kullanılır bende kullanırım yaptığım bi çok sitede. bir sakıncası olacağını sanmıyorum yani spam yapmak ve o linki gizlemek basittir. 1 px lik bir transparent resim dosyasına bir çok link verilebilir mesela ve bunu css ile tablonun arkasına atabilirsiniz gören duyan olmaz. ek olarak visibility:hidden ile de div içindeki içeriği gizleyebilirsiniz. bir yer kaplar ama içeriğini göremessiniz.