• 08-11-2010, 20:08:52
    #19
    Rica ederim
  • 09-11-2010, 21:53:23
    #20
    submit dediğin sitelere bakkıyorum ama atılan yorum yok hatamı yapıyorum acaba

    proxy kullanmadan yapıyorum

    şunun güzel bir analatımı yokmu ya
  • 09-11-2010, 21:56:42
    #21
    barshquler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    submit dediğin sitelere bakkıyorum ama atılan yorum yok hatamı yapıyorum acaba

    proxy kullanmadan yapıyorum

    şunun güzel bir analatımı yokmu ya
    Scrapebox kullanmadım ama mantığını biliyorum. Eğer proxy kullanmıyorsanız aynı ip üzerinden yorum gönderdiğinizi akismet algılar ve spame gönderir yorumlarınızı ayrıca hep aynı yorumlar gönderirseniz ipniz farklıda olsa yine akismet algılayabilir. Birde scrapebox'un gönderdiği yorumlar direk yayınlanacak diye birşey yok. Sitelerde admin onayı ister bu yüzden direk yayınlanmaz.
  • 10-11-2010, 07:07:11
    #22
    Liste için teşekkür ederim
  • 11-11-2010, 16:02:22
    #23
    Çalışmıyormu artık dostum ?
  • 12-11-2010, 11:21:21
    #24
    Doğukan çalışmıyor link
  • 12-11-2010, 16:44:11
    #25
    3 Günlük süre dolduğu için linki kaldırdım.
  • 15-11-2010, 00:00:24
    #26
    Ücret nedir, onu yazsaydın
  • 15-11-2010, 01:22:38
    #27
    Hocam alışveriş sayfasına https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...vip-proxy.html 'dan ulaşabilirsiniz.