submit dediğin sitelere bakkıyorum ama atılan yorum yok hatamı yapıyorum acaba
proxy kullanmadan yapıyorum
şunun güzel bir analatımı yokmu ya
Scrapebox kullanmadım ama mantığını biliyorum. Eğer proxy kullanmıyorsanız aynı ip üzerinden yorum gönderdiğinizi akismet algılar ve spame gönderir yorumlarınızı ayrıca hep aynı yorumlar gönderirseniz ipniz farklıda olsa yine akismet algılayabilir. Birde scrapebox'un gönderdiği yorumlar direk yayınlanacak diye birşey yok. Sitelerde admin onayı ister bu yüzden direk yayınlanmaz.