• 19-10-2010, 15:52:40
    #28
    Bu tür konuları açanlar pagerank sorgulama sitelerinin sahibi galiba?
  • 19-10-2010, 16:04:20
    #29
    Herkez böle konulardan nefret ettiğini söylüyor ama Kimsede Google Pagerank kategorisinden ayrılmıyor
  • 19-10-2010, 16:22:03
    #30
    Üyeliği durduruldu
    gelen giden yok daha
  • 19-10-2010, 16:23:17
    #31
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür konuları açanlar pagerank sorgulama sitelerinin sahibi galiba?
    )
  • 19-10-2010, 16:25:16
    #32
    benım dun gece baktıgım ıkı sıtem daha onceden biri pr2 dıgerı ıse pr1 dı.ama enson ıkı guncemelerde ıkısde sıfır olmuştu ılgılenemedıgımden,son bır aydır ılgılenmeye başlayınca backlınk falanda kasmadım ıkısıde eskı prlerını almış buda benı sevındırdı tesekkurler..
  • 19-10-2010, 16:56:44
    #33
    reelsohbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mavisfaw bosayna onu espiri olsun diye yazdı ben senin gibi veya bir başkası gibi replere önem vermiyorum olsaydıda hiç sorun değil hem ne diceksen de içine oturmasın arkadaşım bu tür yorumlar yapılcaksada mod arkadaşlar kitlesi konuyu daha iyi çünki herseferinde amatörce yorum yapanlardan bıktım
    Ben arkadasin yorumunu begendim ve yazdimki " (gülüyorum) baska bise demiyorum ", bi art niyet yok aramada!


    Yine ayni fikirdeyim, zekai arkadasin mesajina karsi.

    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür konuları açanlar pagerank sorgulama sitelerinin sahibi galiba?
  • 19-10-2010, 17:01:38
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Dün 0 olan siitem 1 olmuş. değişme var evet.
  • 19-10-2010, 17:19:44
    #35
    Üyeliği durduruldu
    o cocukca yorum yapan arkadaslar burasi rehamuhtarin acik oturumu degil rasgele kafanizdan bisiler soyluyorsunuz burasi forum sitesi bilgi paylasim sitesi yani sizin yorumlariniz bilgiden cok dedikodu programlarindaki konusmaya benziyor madem dedikodu ariyorsunuz cikin bir dedikodu programina agziniza geleni soyleyin bu arada sizinle tartismiyorum sakin yanlis anlamayin sizin mantiksiz yorrumlariniza karsilik verip sizin durumunuza dusmek istemem. iyi calismalar
  • 19-10-2010, 18:46:13
    #36
    ben yıne pr aldım.

    saygılar