reelsohbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mavisfaw bosayna onu espiri olsun diye yazdı ben senin gibi veya bir başkası gibi replere önem vermiyorum olsaydıda hiç sorun değil hem ne diceksen de içine oturmasın arkadaşım bu tür yorumlar yapılcaksada mod arkadaşlar kitlesi konuyu daha iyi çünki herseferinde amatörce yorum yapanlardan bıktım
Ben arkadasin yorumunu begendim ve yazdimki " (gülüyorum) baska bise demiyorum ", bi art niyet yok aramada!


Yine ayni fikirdeyim, zekai arkadasin mesajina karsi.

Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tür konuları açanlar pagerank sorgulama sitelerinin sahibi galiba?