Merhaba arkadaşlar,
1 aylık ingilizce web sitem var. 646 tane backlinki var anlamış değilim o kadar da kasmadım, dofollow yapmadım. Ne yapacağım ? sandbox'a mı girecek ? Bunu engelleyebilir miyim ? ve eğer site sandbox'a girerse adsense hesabım banlanır mı ?
(konu yanlış yerdeyse özür dilerim, gereğinin yapılmasını arz ederim)
Sitem sandbox'a mı girecek ?
6
●581
- 18-10-2010, 21:50:20Üyeliği durdurulduSiten google'dan banlansa bile adsense hesabına bir şey olmaz.
Sandbox yememek için linki fazla abartma ve günlük alacağın link sayısını geçme.
Mesela günde 100 blog yorumu atıyorsan bunu 1 ay yaptıktan sonra hiç atmazsan google şüphelenir
- 18-10-2010, 21:52:00Üyeliği durdurulduAçıkcası ben yaklaşık şimdiye kadar 100 tane yorum atmışımdır. 1 seferde değil tabi ama backlink sorgulama yapınca 600 gibi bir rakam çıkıyor. Bunu şikayet edemez miyim ? Sitemi kaybetmek istemem.RymthAlwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-10-2010, 22:18:46Üyeliği durdurulduVallahi hocam hitim çok düşük. 50 yi geçmiyor hiç.inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok tabi sandbox'a gireceğim diye birşey yok fakat 1 aylık siteye 600 küsür backlink fazla ama ben o kadar kasmadım neden böyle olduğu beni meraklandırıyor - 19-10-2010, 00:15:34hocam backlinkin yükselmiş diye sanboxa girecek diye bir kural yok 200.000 backlinkli siteler var eğer backlinklerinden şüpheleniyorsan http://www.hitsihirbazi.com/Backlink...ww.siteadi.com gir backlinklerini kontrol et
iyi forumlar