Merhaba arkadaşlar,
1 aylık ingilizce web sitem var. 646 tane backlinki var anlamış değilim o kadar da kasmadım, dofollow yapmadım. Ne yapacağım ? sandbox'a mı girecek ? Bunu engelleyebilir miyim ? ve eğer site sandbox'a girerse adsense hesabım banlanır mı ?
(konu yanlış yerdeyse özür dilerim, gereğinin yapılmasını arz ederim)