• 14-09-2010, 00:54:01
    #91
    Üyeliği durduruldu
    adam surda fark ettigi biseyi bildiriyor,sacma sacma post atacaginiza tesekkür etmek yerine ortamı gerenler var?
  • 14-09-2010, 01:03:32
    #92
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alt sayfalarımın birinde değişiklik var sadece..
  • 14-09-2010, 01:04:04
    #93
    Hatayli31 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam surda fark ettigi biseyi bildiriyor,sacma sacma post atacaginiza tesekkür etmek yerine ortamı gerenler var?
    bu laf bana mıydı ?
  • 14-09-2010, 01:09:55
    #94
    Üyeliği durduruldu
    mccree isim belirtmedim, konuyu okudum atılan mesajlara baktım, genel olarak konustum
  • 14-09-2010, 01:13:39
    #95
    Hatayli31 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mccree isim belirtmedim, konuyu okudum atılan mesajlara baktım, genel olarak konustum
    teşekkür edilmesi gerekebilir ama insanları ümitlendirmek de hoş değil. herkes sabaha kadar pr kontrölü yapacak şimdi. o yüzden emin olmadan mesaj atmamak gerek.
  • 14-09-2010, 01:14:35
    #96
    Üyeliği durduruldu
    reelsohbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burack ben özellikle belirttim arkadaşım beklenen güncellemedeğil dedim ayrıca küçük değişim diyorsun sana göre küçük sen çalışmmaışsan veya o beğenmeyen arkadaşlar çalışmamışsa pr değeri alamamışsa onlara tabiiki küçük olcak az önce bir arkadaşımın sitesi pr1 den pr3 e çıkmış ve ayrıca buraya birsürü yazan var değişme olduğunu ayrıca r10 bile pr2 ye düşmüş bunada küçük değişim diyorsanız siz bu işten ya bişi anlamıyorsunuz yada işinize gelmiyor
    Yanlış anlama ben rep vermedim sana. Sadece r10'da gezindiğim sürece topladığım birikimleri sana aktarmak istedim. Bu nedenle -rep verebiliyorlar demek istedim yani
  • 14-09-2010, 01:17:55
    #97
    Üyeliği durduruldu
    Hiç bi değişiklik yok.

    Çok uzadı olsada , kurtulsak .!
  • 14-09-2010, 01:19:14
    #98
    Üyeliği durduruldu
    burack ben rep inde değilim ben rep almak istesem bir konu açarım yeni açılan toplist siteleri listelerim veya bulma yöntemini yazarım tonla rep alırım ben sadece birşey paylaşayım dedim kimisi neden ben daha erken görmedimde ben açmadım konuyu düşüncesi ile kıskandı kimisi google ye kızdı kızgınlığını benden çıkarmak istedi üstüne sende diyorsunki küçük birşey sence gerçekten bukadar sitenin değeri değişmiş küçük birşeymidir
  • 14-09-2010, 01:20:30
    #99
    bence r10 2 değil 0 olmuştur şimdi baktımda , google ne yapıo hiç bişe anlamadım , illa diyo bing gel yerime geç ben beceremiyom artık ihtiyarladım