burack ben rep inde değilim ben rep almak istesem bir konu açarım yeni açılan toplist siteleri listelerim veya bulma yöntemini yazarım tonla rep alırım ben sadece birşey paylaşayım dedim kimisi neden ben daha erken görmedimde ben açmadım konuyu düşüncesi ile kıskandı kimisi google ye kızdı kızgınlığını benden çıkarmak istedi üstüne sende diyorsunki küçük birşey sence gerçekten bukadar sitenin değeri değişmiş küçük birşeymidir