.Yoksa sizdemi hacklink kullanıyorsunuz ?
İpucu: Hacklink'i Nasıl Şikayet Ederim ( Öneri )
12
●1.650
- 11-09-2010, 22:21:53Bana dediyseniz ben bugüne kadar kimseye +/- rep vermedim lüzumsuz bişey benim için.Hacklink'e gelince ne olduğunu yeni öğrendim =) bilmediğim şeyide yapmam zatenFani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2010, 22:23:24Yok size demedim ben.İnsanlara nasıl şikayet etmelerini gösterince birileri sinirlendi sadecemersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle