• 11-09-2010, 22:15:45
    #10
    -rep vermenize gerek yok .Yoksa sizdemi hacklink kullanıyorsunuz ?
  • 11-09-2010, 22:21:53
    #11
    Fani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -rep vermenize gerek yok .Yoksa sizdemi hacklink kullanıyorsunuz ?
    Bana dediyseniz ben bugüne kadar kimseye +/- rep vermedim lüzumsuz bişey benim için.Hacklink'e gelince ne olduğunu yeni öğrendim =) bilmediğim şeyide yapmam zaten
  • 11-09-2010, 22:23:24
    #12
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana dediyseniz ben bugüne kadar kimseye +/- rep vermedim lüzumsuz bişey benim için.Hacklink'e gelince ne olduğunu yeni öğrendim =) bilmediğim şeyide yapmam zaten
    Yok size demedim ben.İnsanlara nasıl şikayet etmelerini gösterince birileri sinirlendi sadece
  • 11-09-2010, 22:26:15
    #13
    Arı kovanına çomak sokuyorsun arılar rahat dururmu =)