Bana dediyseniz ben bugüne kadar kimseye +/- rep vermedim lüzumsuz bişey benim için.Hacklink'e gelince ne olduğunu yeni öğrendim =) bilmediğim şeyide yapmam zaten
Yok size demedim ben.İnsanlara nasıl şikayet etmelerini gösterince birileri sinirlendi sadece