Fani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-rep vermenize gerek yok .Yoksa sizdemi hacklink kullanıyorsunuz ?
Bana dediyseniz ben bugüne kadar kimseye +/- rep vermedim lüzumsuz bişey benim için.Hacklink'e gelince ne olduğunu yeni öğrendim =) bilmediğim şeyide yapmam zaten