• 31-08-2007, 15:39:11
    #55
    tşk ederim arkadaşlar belki tuaf gelecek ama bu link deişimi muhabbeti sıktı beni ondan yaptım ekliyorsun sitesini adam 10 dk sonra siliyor deli oluyorum ben bu duruma en son böyle bi sistem geldi aklıma ve yaptım eğer yararlı olduysak ne mutlu bize
  • 31-08-2007, 18:37:32
    #56
    bence güzel düşünülmüş gerçekten hoş bir şey.bence fikir olarak harika.ama neden küçük siteler dışında kimse destek vermediğini anlamadım.aslında algoritma geliştirilbilir ve harik bir sistem olarak rayına oturabilir.
  • 31-08-2007, 21:02:39
    #57
    Weya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence güzel düşünülmüş gerçekten hoş bir şey.bence fikir olarak harika.ama neden küçük siteler dışında kimse destek vermediğini anlamadım.aslında algoritma geliştirilbilir ve harik bir sistem olarak rayına oturabilir.
    Mantik ve sistem olarak çok beğendim ancak kayitli sitelere baktigimde 3 tane küçük pr3 degerli site vardi gerisi 3 alti bence pr5 olan biriyle anlaşmalisin veya biri sana yardim etmeli o şekilde eminim talep 2 katina çikar
  • 02-09-2007, 10:20:25
    #58
    batubilir kardeş sistem zannettiğin gibi deil yani senin siten pr 0 ise sadece 1 2 3 prli siteleri görürsün pr 5 olan site kayıtlı şu an onları göremessin onları görebilmen için en az 4 olması lazım yani senin sitende ve pr 4 5 olan sitelerde linkin cıkması için