bence güzel düşünülmüş gerçekten hoş bir şey.bence fikir olarak harika.ama neden küçük siteler dışında kimse destek vermediğini anlamadım.aslında algoritma geliştirilbilir ve harik bir sistem olarak rayına oturabilir.
Mantik ve sistem olarak çok beğendim ancak kayitli sitelere baktigimde 3 tane küçük pr3 degerli site vardi gerisi 3 alti bence pr5 olan biriyle anlaşmalisin veya biri sana yardim etmeli o şekilde eminim talep 2 katina çikar