bence güzel düşünülmüş gerçekten hoş bir şey.bence fikir olarak harika.ama neden küçük siteler dışında kimse destek vermediğini anlamadım.aslında algoritma geliştirilbilir ve harik bir sistem olarak rayına oturabilir.