İpucu: Linkwheel Nedir? Nasıl Yapılır? - Sayfa 3 - R10.net
  • 05-09-2010, 03:15:14
    #19
    osmanbey adlı üyeden alıntı
    dostum kim 5-7 sene diyor iyice dağıttın sen.
    2006 indekslerini verdim sana.

    linkwheel'e yeni dedin ya.
    vay benim yazdığım cümlelere

    neyse bana eyvallah, öğretmeye devam hoca
    daha kötü ya 4 sene olmuş oluyor. seni destekleyen arkadaşınla aran iyice açılıyor. Zaten amacınız milletin kafasını karıştırarak karalama yapmanız.

    Asıl aldatan sizlersiniz. sorduğum soruya bile cevap vermiyorsunuz.

    linkwheel ile siteniz filtreye girer diyorsunu sırf karalamak için. linkwheel neden zararlı, siteleri neden filtreye sokar sen bunun cevabını ver.

    BEYZADE adlı üyeden alıntı
    10 sene önce sadece domaini olan internet üstadı olarak biliniyordu, 10 sene önce SEO falan yoktu saçmalamayın lütfen.
    yorumunuz için teşekkürler. bunların amacı belli.

    BEYZADE adlı üyeden alıntı
    10 sene önce sadece domaini olan internet üstadı olarak biliniyordu, 10 sene önce SEO falan yoktu saçmalamayın lütfen.
    Aynen öyle valla. çok doğru söylüyorsunuz.
    seo Sorularla Seo Kitabı Çıktı
  • 05-09-2010, 03:16:29
    #20
    BEYZADE adlı üyeden alıntı
    10 sene önce sadece domaini olan internet üstadı olarak biliniyordu, 10 sene önce SEO falan yoktu saçmalamayın lütfen.
    buyrun hocam, bir google aramasını da sizin için verelim : kendisi 1998 ile 2000 yılları arasındaki seo kelimesindeki indeksleri gösterir.

    seo hocasını mı koruyorsun hocam.
    gerçekten de linkwheel yaptığına inanıyor musun?


    ben yaptım, 3-4 kere, 1 sitem yükseldi, sonra o da çaktı.
    diğer 3 ü kafadan gitti. linkwheel yapmanın taktikleri var evet doğru.
    ama kesinlikle sizin bu hocanın dedikleri değil.

    denemesi bedava.
    heba olacak olan sizin emeğiniz.
  • 05-09-2010, 03:18:37
    #21
    seohocasi adlı üyeden alıntı
    sende osmanı destekleyeceğim diye ne diyeceğini şaşırdın. arkadaşın 5 - 7 sene diyor sen 10 sene diyorsun. 10 sene önce Türkiye'de seo mu vardı. iyice abarttınız ya. haklı bir şekilde savunsanız gam yemeyeceğim. fedai gibisiniz. arkadaşınızı kurtarmak uğruna kendinizi rezil ediyorsunuz.
    Kardeş ne seni tanırım nede arkadaşım diye tabir ettiğin osman denen kişiyi. Tanımadığın bir kişi hakkında rezil gibi tabirleri kullanman şahsiyetini direk belli ediyor zaten.
  • 05-09-2010, 03:20:11
    #22
    osmanbey adlı üyeden alıntı
    buyrun hocam, bir google aramasını da sizin için verelim : kendisi 1998 ile 2000 yılları arasındaki seo kelimesindeki indeksleri gösterir.

    seo hocasını mı koruyorsun hocam.
    gerçekten de linkwheel yaptığına inanıyor musun?


    ben yaptım, 3-4 kere, 1 sitem yükseldi, sonra o da çaktı.
    diğer 3 ü kafadan gitti. linkwheel yapmanın taktikleri var evet doğru.
    ama kesinlikle sizin bu hocanın dedikleri değil.

    denemesi bedava.
    heba olacak olan sizin emeğiniz.
    Sen hangi ülkeden bağlantı kuruyorsun arkadaşım. Türkiye'de yaşamıyorsun herhalde. Biz bu makaleleri Türkler için ve Türkiye için yayınlıyoruz. Aynı zamanda bahsettiğimiz istatistikler de Türkiye için. Türkiye de arayın bakalım seo nun s si varmıymış o yıllarda.

    Senin yaptığın bile doğru değildir. ya karşılıklı link vermişsindir. ya kopya içerik yapmışsındır. ya güçlü domain kullanmamışsındır. ben bu konuda her detayları açıklıyorum. sen bu konuya göre yap pişman olmazsın. Yaptığına inanmıyorum senin. ben sana kanıtladım. itraderlarıma bakabilirsin. sen linkwheel uyguladığını kanıtla.
    seo Sorularla Seo Kitabı Çıktı
  • 05-09-2010, 03:21:07
    #23
    hakang adlı üyeden alıntı
    Kardeş ne seni tanırım nede arkadaşım diye tabir ettiğin osman denen kişiyi. Tanımadığın bir kişi hakkında rezil gibi tabirleri kullanman şahsiyetini direk belli ediyor zaten.
    Tanımamanız halinde böyle dayanaksız ve saçma bir savunmayı yapmanız daha acıklı bir durum.
    seo Sorularla Seo Kitabı Çıktı
  • 05-09-2010, 03:22:11
    #24
    ya hocam sen anlamıyor musun, anlamıyor gibi mi yapıyorsun.

    Linkwheel'i bundan 4-5 sene önce deneyenlerden dolayı google sistemi çaktı

    sen bundan türkiye'de şimdi bahsetsen nolacak.
    senin yüzünden deneyenleri filtreye sokacaksın ancak.

    bunlar yeni öğreniyor biraz izin mi vereyim diyecek google.

    bunu anlamak bu kadar mı zor yahu
  • 05-09-2010, 03:26:03
    #25
    osmanbey adlı üyeden alıntı
    ya hocam sen anlamıyor musun, anlamıyor gibi mi yapıyorsun.

    Linkwheel'i bundan 4-5 sene önce deneyenlerden dolayı google sistemi çaktı

    sen bundan türkiye'de şimdi bahsetsen nolacak.
    senin yüzünden deneyenleri filtreye sokacaksın ancak.

    bunlar yeni öğreniyor biraz izin mi vereyim diyecek google.

    bunu anlamak bu kadar mı zor yahu
    En basit mantıkla tüm açıklamalarını yaptım sana. asıl anlamayan sensin.

    Ben sana kanıtla diyorum. neden zararlı neden filtreye sokar. uyguladığını kanıtla. ben herşeyi kanıtladım sana.

    diğer mesajlarımda dedim, farklı içeriklerde aynı hostta yer alan siteler link verdiği zaman bile faydası oluyor da, aynı iççeriğe sahip özgün siteler ve farklı c class iplerdeki siteler link verince mi zararı olacak. akıl alacak birşey değil bu söylediğin. hala inanamıyorum böyle birşeyi iddia ettiğine. seo yu temel düzeyde bilsen bunu böyle olmadığını anlardın.

    Senin amacın sadece benim konularımı baltalamak. çünkü benim rakiplerimle bir arkadaşlığın var. bunu çok iyi biliyorum. açıklamayayım şimdi onları. onlara hizmet edeceğim diye kendini heba etme.
    seo Sorularla Seo Kitabı Çıktı
  • 05-09-2010, 03:32:51
    #26
    herşeyi mi kanıtladın ?

    örnek vermedin.
    yemin etmedin ( bloglara ve forumlara kastığın konu ve yorumları geç, linkwheel bu değil )
    Linkwheel'in yeni olduğunu söyledin. ( ve tam olarak çuvalladın )
    Sonra ben Türkiye de yeni demek istemiştim dedin başladın lafı döndürmeye.
    Türkiye'de yeni olsa ne olacak, yabancılar bile artık temkinli, ( istiyorsan, ingilizcen yetecekse vereyim spam olduğunun google tarafından tesbit edildiğine dair makaleleri ister misin )

    Kimseye hizmet ettiğim yok. benim durumum şudur :

    çakma seocuyu nerde görsem tanırım.
  • 05-09-2010, 03:34:57
    #27
    seohocasi adlı üyeden alıntı
    Tanımamanız halinde böyle dayanaksız ve saçma bir savunmayı yapmanız daha acıklı bir durum.
    Arkadaşım sen anlamıyorsun sanırım yada anlamama gibi bir problemin var. Yine söylüyorum tanımadığın bir kişiye rezil gibi bir utanç verici kelime kullanman hiç yakışık almayan bir tutum. Ne tartıştığın kişiyi nede seni tanırım. Böyle bir kelimeyide şahsına kesinlikle söylemem yakışık aldırmam.

    Yazdığın makalede linkwheel yeni bir kavram demişsin. Yok böyle birşey. Yıllardır kullanılan ve sabit bir yapısı olmayan bir sistematik bir olaydır bu.