hakang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş ne seni tanırım nede arkadaşım diye tabir ettiğin osman denen kişiyi. Tanımadığın bir kişi hakkında rezil gibi tabirleri kullanman şahsiyetini direk belli ediyor zaten.
Tanımamanız halinde böyle dayanaksız ve saçma bir savunmayı yapmanız daha acıklı bir durum.