Domaini Düştükten Sonra Reglemek - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Domaini Düştükten Sonra Reglemek
4
●
446
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Domaini Düştükten Sonra Reglemek
07-08-2010, 12:09:41
#1
netadam
Merhaba arkadaşlar yaklaşık domaini 2 yıldır başka biri kullanıyordu ve düştü.Düştükten sonra ben regledim.Acaba bu yaşlı domain kategorisine mi girer yoksa reg tarihine mi bakılmalı böyle bir durumda?
07-08-2010, 17:02:02
#2
Hibrahim
Bence yaşlı domain kategorisine girer. Çünkü önceden kullandıgım bir domainin indexleri 2 yıl durdu.
Domainin Google daki index durumu nedir?
Backlink olması bile domainin eski yeni olmasını ilgilendirmez.
07-08-2010, 17:16:02
#3
Misafir
Yaşlı domain olması için ilk index tarihi önemli. 2 yıldır sürekli indexi varmıydı? Yoksa son aylardamı index aldı?
07-08-2010, 17:34:33
#4
netadam
Vallahi hocam whois historyden sorgulattım 2007'de regliymiş ama indexi bilemiycem.
07-08-2010, 17:38:21
#5
teknolojist
Üyeliği durduruldu
buna drop domain deniyor. drop domain diye araştırırsan forumda bununla ilgili şeyler mevcut
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler